czwartek, 26 maja 2011

Kim jestem i dlaczego piszę?

Jestem doświadczoną nianią z głową pełną pomysłów i wiedzy głównie o niemowlakach. Kocham dzieci i wszystko, co z nimi związane. Nie mam co prawda swoich dzieci, ale uwierzcie mi, że trudniej jest wychowywać czyjeś pociechy:)) Mam przecudownego chrześniaka (z którym jestem na zdjęciu) i kilkoro byłych wychowanków, z którymi cały czas utrzymuję kontakt. Chciałabym, żeby mój blog służył wszystkim opiekunom głównie małych dzieci, chociaż o większych też wiem sporo. Mam zamiar podzielić się swoją wiedzą na temat pielęgnacji, higieny, wychowania, zabawek i akcesoriów dla dzieci oraz wszystkiego, co tak na prawdę przyjdzie mi jeszcze do głowy:)) Życzę miłego czytania :D

1 komentarz:

  1. Patrycja gratuluję bloga! Twoja wiedza i doświadczenia są ogromne. Bardzo chętnie zaglądam i czytam artykuły. Jako młoda mama cieszę się, że znam tak wspaniałą nianię(wiem, że zawsze mnie poratujesz:) pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń